פתרונות לשמירה על הבית מפני גורמים בלתי רצויים

אם אתם רוצים לשמור על החניה שלכם ועל הבית מפני גורמים בלתי רצויים, כל שאתם צריכים לעשות הוא להתקין שער. היום, אפשר להתקין שערים חשמליים  בקלות, בכניסה לחניה הפרטית, בכניסה לבית עצמו ועוד. התקנה של שער חשמלי לא חייבת להיות על חשבון אסתטיקה. היום אפשר להתקין שערים דקורטיביים בקלות. לחברת 'גילי ג.א שערים', ניסיון בעבודה עם עסקים ועם לקוחות פרטיים. אנחנו נשמח להניח עבורכם שערים דקורטיביים ולהפוך את החיים שלכם הרבה יותר בטוחים.

תהליך התקנה של שערים דקורטיביים

מעבר לאסתטיקה, החשובה גם כן. אנחנו צריכים להגיד כמה מילים על התקנה של השער עצמו. מה כוללים שלבי העבודה שלנו:

  1. שיחה עם הלקוח: אנחנו צריכים להבין מכם מה אתם מחפשים בדיוק. שכן התקנה של שערים דקורטיביים כוללת בתוכה התקנה של מערכות נוספות במידת הצורך למשל, של זיהוי לוחית רישוי על ידי מחשב וכן הלאה. אנחנו רוצים להבין מה התקציב העומד לרשותכם ועוד.
  2. התקנה של היסודות: בשלב הבא אנחנו מגיעים עם אנשי מקצוע כדי לבנות את היסודות עבור הקמה של השער. אנחנו רוצים להבטיח כי זה יחזיק מעמד לפרק זמן משמעותי וכמובן, אנחנו רוצים להבטיח את שלומם של העוברים בשער לכל אורך הדרך.
  3. התקנה של השער עצמו: את העבודה אנחנו מבצעים במיומנות ובעדינות הנדרשת.
  4. חיבור השער למחשב: לא נזוז עד שהמערכת כולה תעבוד כמו שצריך.

למה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו

קודם כל משום שיש לנו הרבה מאוד ניסיון ואנחנו נשמח לשתף אתכם בידע אותו צברנו לאורך השנים. כמו שאמרו חכמים מאיתנו: 'אין חכם כבעל ניסיון'. הכישורים אותם ספגנו לאורך הדרך, תוך עבודה עם לקוחות מכל קשת החברה הישראלית מאפשרים לנו לתת גם לכם לא פחות מהטוב ביותר.

בין היתר, תמצאו אצלנו מגוון רחב מאוד של שערים דקורטיביים. מתוכם תוכלו לבחור את השער המתאים ביותר עבורכם. אנחנו כאן כדי לענות לשאלות שלכם, להציע לכם את המחיר הטוב ביותר בשוק ובעיקר, לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב. לחבר בין המתכת ובין הטכנולוגיה.

פתרונות לשמירה על הבית מפני גורמים בלתי רצויים
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם
פרטי קשר

עוד בנושא

שער כנפיים
שער כנפיים

שער כנפיים מורכב מכנף אחת או שתי כנפיים הסוגרים את המפתח הדרוש. השערים מותקנים על גבי משקופים בצדדים . מידת המשקוף נקבעת על פי משקל

קרא עוד »
מכירת שלטים

חברתנו מייבאת שלטים לכול סוגי השערים. להזמנת שלטים יש ליצור קשר עם אחד מנציגנו או בעמוד צור קשר. צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

קרא עוד »

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן