מה כדאי לדעת על מחסום חשמלי?

בעולמנו המתקדם מחפשים אנשים רבים דרך להגן על רכושם, ביתם ובית העסק שלהם. גילי שערים היא חברת שערים ותיקה שמטרתה לעזור לתושבים רבים להגן על היקר להם. לפיכך, מציעה החברה פתרונות לרוב: מחסום חשמלי לחניות או לחניה פרטית, שער חשמלי לבניין משרדים גדות (?) מחסנים לשמירה על ציוד יקר, מעקות וגדרות. בגילי שערים מאמינים במתן יחס אישי לכל לקוח ובאספקת מיוד (ציוד) איכותי שנועד להחזיק מעמד למשך שנים ארוכות.

בניתם בית חדש או הקמתם עסק? צריכים מחסומים חשמליים כדי להגן על השטח שלכם מפני נהגים (?)בלתי רצויים? אלה כמה דברים שכדאי להביא תחילה בחשבון:

  • מחסומים משוכללים – מחסומים כדוגמת מחסום זרוע הוא מחסום משוכלל הכולל עינית. ברגע שמקלידים את הקוד או "מתקשרים" אל השער כדי לפתוח אותו, מערכת הפיקוד קולטת את הרכב ומאפשרת לו להיכנס למקום.
  • הפעלות רבות – מחסום חשמלי ניתן להפעלה בדרכים שונות, בהתאם לסוג המחסום: טיימר, מודם סלולרי, זיהוי לוחית רישוי, שלט רחוק ועוד. כמו כן, לוח הפיקוד של המחסום החשמלי כולל שכלולים רבים כדוגמת טיימר אשר יכול לסגור ולפתוח את השער באופן אוטומטי.

  • ידידותיים למשתמש – מחסומים חשמליים בנויים כך שכל אדם יוכל להפעיל אותם. רק לפני תחילת השימוש יש צורך בהדרכה של טכנאי מקצועי כדי לצאת לדרך בבטחה.
  • מחסום עמיד – המחסום עשוי מאלומיניום, ולכן הוא עמיד בפני נזקי מזג האוויר – אינו מחליד בעקבות גשמי זלעפות ואינו מתפורר בגלל קרני שמש חודרניות וחזקות.

לבחור את החברה שתספק מחסום חשמלי

בחירת מחסום חשמלי לשמירה על מבנה ציבורי או בית פרטי צריכה להיעשות בכובד ראש. אם אינכם רוצים לקרוא לטכנאי בכל פעם שמתרחשת תקלה קלה במחסום ומשבשת את פעילותו, מומלץ לבחון את החברה שממנה אתם רוכשים את המחסומים. האם מדובר בחברה מקצועית ומנוסה? תוכלו לבדוק זאת באמצעות גלישה בפורומים וברשתית החברתיות – גולשים רבים בישראל אוהבים לחוות את דעותיהם לגבי חברה זו או אחרת בעזרת האמצעים הדיגיטליים הקיימים לרשותנו היום.

מה כדאי לדעת על מחסום חשמלי?
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם
פרטי קשר

עוד בנושא

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן