שערים חשמליים לחנייה

מעוניינים באמצעי הגנה אמין לבית הפרטי שלכם או לעסק? לחברת גילי שערים יש פתרון בשבילכם – שערים חשמליים בהתאם לצורך. לחברה ניסיון רב בעבודות מסגרות, והיא מספקת בין השאר דלתות מתרוממות, מעקות, סורגים, דרכי הצללה ומחסנים העשויים מעץ וממתכת. החברה מספקת שירות מהיר, אמין ומקצועי, שאינו מתפשר על איכות, ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל הארץ, בעוד הסניף המרכזי של גילי שערים נמצא בפתח תקווה, ובו נמצאים המשרדים המספקים מענה אנושי ומסגרייה שבה מתבצעות כל העבודות.

דברים שכדאי לדעת על שערים חשמליים לחנייה פרטית

אלה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב לפני שמזמינים שער חשמלי מחברה מקצועית:

  • שימושים רבים – השערים החשמליים מותקנים במקומות רבים כגון: חניונים, מגרשי מכוניות, מוסכים פרטיים ותעשייתיים, כניסות לקיבוצים וישובים, דירות משותפות ובתי קרקע.
  • חומר עמיד – שערים חשמליים עשויים בדרך כלל מברזל מגולוון חומר זה חזק ועמיד, והוא אינו מחליד עקב תנאי מזג אוויר קיצוניים. בגשם או בחום, השער החשמלי יעמוד על אייתנו ויגן על הבית.
  • שערים מעוצבים – ניתן לבחור שערים בשלל עיצובים וצורות, וכך להפוך את השער המגן על הבית הפרטי לא רק לשימושי, אלא גם לפריט עיצוב דקורטיבי.
  • להחליף את השומרים – השערים החשמליים מאפשרים לבעלי העסקים לחסוך בשומרים אנושיים, ולנצל את אמצעי ההגנה הטוב והאמין שמספקים שערים אלה.
  • שערי כנף – אלה שערים חזקים הפועלים על מנועים הידראוליים ואלקטרו מכניים ולא על מסילה. המנועים ניתנים להכוונה, וכך אפשר לווסת את קצב הפתיחה והסגירה של השערים.

כיצד לבחור שער הרמה חשמלי 

מכיוון שמדובר בהשקעה משמעותית, יש צורך לשקול היטב אילו שערים חשמליים להזמין. תחילה מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום: כדאי לפרט לאיזו מטרה אתם זקוקים לשער ומהו היקף השטח שבו אתם מעוניינים למקם אותם. לאחר מכן, כדאי לבחון את סוגי השערים הקיימים ולהחליט על הסוג המתאים ביותר מבחינת עמידותו של השער והעיצוב הייחודי שלו המתאים לחצר הבית, לבניין או לחנייה. נוסף על כך, כאשר אתם רוכשים שער חשמלי מחברה מקצועית, מומלץ לוודא כי יש למי לפנות כשמתעוררת בעיה. לעתים יש צורך לתקן תקלה קטנה בשער או לקבל הדרכה מקצועית לגבי השימוש בו.

שערים חשמליים לחנייה
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם
פרטי קשר

עוד בנושא

מחסום חניה חשמלי

גילי שערים היא חברה ותיקה בתחום המסגרות. אם אתם זקוקים לשער חשמלי או למחסום משוכלל, זה המקום לפנות אליו. גילי שערים מספקת מוצרים שונים הכוללים

קרא עוד »
שערים דקורטיביים
שערים דקורטיביים

שערים דקורטיביים נגררים, כנפיים, קונזוליים, דלתות הולכי רגל מותקנים לסקטור הפרטי. ישנו מגוון גדול של דגמים וצורות. אנו ממליצים על הדוגמאות הנפוצות כיום שהם דגם

קרא עוד »

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן