מוצר מיוחד מתחום השערים

אם אתם רוצים להציב שער נגרר בכניסה לבית העסק, בכניסה ליישוב וכן הלאה, הרי שמדובר על הפתרון הטוב ביותר כמובן. היתרון של שער נגרר הוא קודם כל בכך שמדובר על שער המונע חדירה של גורמים בלתי רצויים מתחת לגדר כמו גם מעליו. השער מונע חדירה של רכבים והוא מאפשר לנו לשלוט גם בהולכי רגל בעת כניסתם ליישוב. אלא, ששער נגרר הוא לא שער אותו אנחנו יכולים להתקין בכל מקום. בשביל להתקין את המערכת אנחנו צריכים שהקרקע תהיה ישרה על מנת שזו תוכל להחזיק את המסה האדירה של שער מהסוג הזה. כדי לפתור את הבעיה, קיימת האפשרות להתקין שער קונזולי. המאפיין הבולט של השער האמור הוא הקמה של כמו 'גשר' קטן מתחת למסילה עליה נע השער. כך שהוא מאפשר לנו להתקין את המערכת בכל מקום.

מה השלבים בהתקנה של שער קונזולי

היתרונות בהתקנה של שער קונזולי כאמור, הם רבים. קודם כל, מדובר על מערכת המאפשרת הגנה מלאה על התושבים ביישוב או בקיבוץ. היתרון הנוסף זו העובדה כי אפשר להתקין את השער בכל מקום. אבל, כמובן, חשוב להבין כי התקנה של שער קונזולי דורשת לא מעט מיומנות. שלבי העבודה הם:

  1. התקנה של התשתית: אנחנו צריכים לצקת יסודות בטון אשר יקבעו את השער לפרק זמן ארוך. כאשר המטרה שלנו היא להוביל לכך שהשער יתן מענה מושלם ללקוח לאורך שנים ארוכות, עשר שנים ויותר.
  2. התקנת השער: עכשיו נתקין את המסילה, את הגשר הקטן ובסוף, את השער עצמו.
  3. חיבור השער למערכת אוטומטית: בין אם ללוח בקרה אשר יתן שליטה מלאה לשומר בשער ובין אם למערכת אשר תוכל לזהות את הרכבים בזכות תוכנה לזיהוי לוחות רישוי.

המטרה שלנו היא לתת לכם מענה ארוך טווח

לחברת 'גילי ג.א שערים', יש ניסיון רב שנים בהתקנה של מערכות מהסוג הזה. חשוב לנו לעמוד לצידכם לאורך השנים שיבואו ולכן, מעבר לתהליך התקנה מקצועי ומיומן, אנחנו מבטיחים להעמיד לרשותכם עובדים אשר יגיעו עם כל תקלה. לפרטים נוספים, אנחנו זמינים עבורכם עכשיו.

מוצר מיוחד מתחום השערים
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם
פרטי קשר

עוד בנושא

מדרגות

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם פרטי קשר טלפון: 03-7920789 טלפון: 052-2957373 אימייל: gili@gili-gates.tech כתובת: ראש העין, ישראל

קרא עוד »
שער קונזולי מרחף כבד

שער קונזולי (מרחף) מתאים לסגירה של מפתחים גדולים מאוד ומיוצר מפרופילי פלדה RHS הנתמחים ע"י 4 גלגלים חרוטים המחזיקים את כנף השער. הגלגלים מותקנים על

קרא עוד »

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן