פתרון פשוט ולא יקר מדי, כזה שיכול לתת לכם שקט נפשי

אם אתם מחפשים חברה מקצועית אשר מיומנת בהקמה של מחסומים חשמליים, מצאתם את האנשים הנכונים ממש עכשיו. חברת 'גילי ג.א שערים', היא מהחברות המתקדמות בארץ בקמה של מחסומים חשמליים. זה לא סוד שהטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן. ההתפתחות הטכנולוגית למעשה מאפשרת לנו להקים שורה ארוכה של מחסומים חשמליים איכותיים המתאימים לצרכים של כל לקוח. מה אנחנו לוקחים בחשבון בעת היציאה לדרך? על כך ועוד נדבר בהרחבה ממש עכשיו.

אילו סוגים של מחסומים חשמליים יש

אז אנחנו רוצים לחלק את העולם הרחב של מחסומים חשמליים למספר קבוצות:

  • מחסומים בטחוניים, מחסומים לתעשייה ולעסקים פרטיים: גם כאן אנחנו יכולים למצוא מגון של מחסומים חשמליים הפועלים במנגנון מעט שונה. אבל בגדול אנחנו מדברים על מערכות מורכבות ובעיקר, כאלו שצריכות לתת מענה עבור קהל גדול של עובדים, תושבים וכן הלאה. בקבוצה הזו נמצא מחסומים כמו בולרד, מחסום קורה, מחסום בטחוני ועוד. אלו מחסומים אליהם אפשר להתקין מערכת LPR אשר תוכל להכניס רכבים מסוימים, לפי זיהוי לוחית הרישוי בזכות חיישן מתקדם.
  • מחסומים אישיים לחניה פרטית וכיוצא באלו: מחסומים חשמליים איכותיים יכולים למנוע מכם את עוגמת הנפש שעה שאתם מגיעים הביתה ושוב מגלים כי החניה חסומה בידי עובר אורח. אנחנו מדברים על פתרון פשוט ולא יקר מדי, כזה שיכול בהחלט לתת לכם שקט נפשי.
  • מחסומים לחניות פרטיות: מחסומים הנפתחים או על ידי תריס גלילה או כמו מחסום כנף, הדומה לפתיחה של ציר דלת. אלו מחסומים המיועדים לבני בניין אחד המעוניינים לשמור על החניה שלהם ברשותם וכן הלאה.

אנחנו נצא לדרך לאחר שיחה מעמיקה עם הלקוח

התפקיד שלנו הוא למצוא את הדרך ולתת לכם, הלקוחות, את המענה הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלכם. כאמור, אנחנו מחזיקים במאגר רחב של שערים חשמליים מאיכות גבוהה, כדי שנוכל לתת מענה בכל מקרה בצורה מקצועית. ההמלצה שלנו עבורכם היא להציץ לאתר שלנו, לראות אילו אלטרנטיבות קיימות בשוק ומתוך כך, ככל שתגיעו אלינו ממוקדים ומתוך הבנה של הצרכים שלכם, כך אנחנו נוכל לעזור לכם הרבה יותר בקלות. אנחנו ממתינים לכם עכשיו לכל שאלה.

פתרון פשוט ולא יקר מדי, כזה שיכול לתת לכם שקט נפשי
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם
פרטי קשר

עוד בנושא

שערים מסיביים
שערים מסיביים

חברת גילי שערים מספקת שערים מסיביים מסוגים שונים אשר נועדו להגן על הרכוש הפרטי והציבורי. החברה פועלת במשך שנים רבות ומציעה שירותים מגוונים בתחום השערים

קרא עוד »

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן