להבטיח כי השטח שלכם ישאר בבעלותכם

נמאס לכם להגיע הביתה ולגלות ששוב משהו תפס לכם את החניה? מנהלים עסק ומעוניינים לשמור על החניה פנויה לספקים וללקוחות? היום, בעידן הטכנולוגי, הקמה של מחסום חשמלי זו הדרך הטובה ביותר להבטיח כי השטח שלכם ישאר בבעלותכם. אנחנו, חברת 'גילי ג.א שערים', מחברים בין המתכת ובין הטכנולוגיה ומציאים לכם מגוון פתרונות מצויינים כדי לשמור על השטח שלכם נקי ממכוניות שלא צריכות להיות בו. במאמר הבא נסביר בדיוק כיצד אנחנו עובדים ואיך תהליך העבודה שלנו עונה לצרכים שלכם. אנחנו מתחילים עכשיו.

מה אנחנו לוקחים בחשבון בהקמה של מחסום חשמלי

כאשר אנחנו מקימים מחסום חשמלי, אנחנו לוקחים בחשבון שורה ארוכה של משתנים. בדרך כלל נשאל את עצמנו את השאלות הבאות:

  1. מה מסגרת התקציב של הלקוח: כמו שכולנו רואים, הטכנולוגיה הולכת והופכת חכמה ומתקדמת מיום, ליום. אנחנו יכולים להקים מחסום חשמלי פשוט יחסית ואנחנו יכולים להקים מערכת LPR אשר תוכל להבחין בלוחית הרישוי של הרכב ועל בסיס זה היא תחליט למי מותר להיכנס לחניה בכל רגע נתון. אנחנו פה כדי להציע לכם את הפתרון האולטימטיבי ביחס למשאבים העומדים לרשותכם.
  2. מה הצרכים של הלקוח: אם אתם בעלים של עסק ואתם רוצים להגן על החניה של הבניין, אתם צריכים מענה מסוג מסוים. אם אתם רוצים להקים מחסום חשמלי קטן, עבור חניה פרטית, אז אנחנו מדברים על משהו אחר לחלוטין. בלי שנגדיר את היעדים לא נוכל לצאת לדרך.
  3. תא השטח בו אנחנו עובדים: אנחנו כמובן נעשה כל מאמץ כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר. במקרים מסוימים, תא השטח דורש מאיתנו להפעיל חשיבה יצירתית כדי להצליח ולהקים את המחסום בצורה מקצועית ומדויקת. אל דאגה, יש לנו צוות מצויין ואנחנו שמחים להתמודד עם כל אתגר.

אנחנו פה כדי לענות לשאלות שלכם

נשמח לענות לשאלות שלכם ולעזור לכם עם הקמה של מחסום חשמלי איכותי, במהירות ובמיומנות גבוהה. אם אתם רוצים לשמור על החניה או אם אתם רוצים להגן על בית העסק, אנחנו כאן כדי לענות לשאלות שלכם בהרחבה.

להבטיח כי השטח שלכם ישאר בבעלותכם
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם
פרטי קשר

עוד בנושא

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן